Skocz do zawartości




Zdjęcie

F1 2010


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1922 odpowiedzi w tym temacie

#1001 Bagley

Bagley

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 227 postów
  • Gadu-Gadu

Napisano 24 wrzesień 2010 - 20:31:42

Idziko Karierę lepiej już jeździł na Legends poziomie, o wiele lepszy fun :D ledwo co dowiozłem 16 pozycję




#1002 simon999

simon999

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 231 postów

Napisano 24 wrzesień 2010 - 21:18:43

Nawet milo jezdzi sie na kierze:) Wszystko na off i jazda. Wlaczylem sobie kariere w lotusie, oczywiscie zero pomocy, expert, poziom AI najwyzszy. NA poczatku nie moglem sie przestawic i pierwsz sesja practise 1,5h to nauka jazdy, ustawienia kiery i auta. Juz na 1,5h Practise 2 zakonczylem na P2, tuz za vettelem. Practise 3 zostawiam sobie na jutro.

BTW jakie czasy krecicie na sakhir?
Lotus podczas kariery: 1:58.8
Ferrari w timetrial: 1.54.2 (niestety kilka bledow).
Dołączona grafika

#1003 Bagley

Bagley

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 227 postów
  • Gadu-Gadu

Napisano 24 wrzesień 2010 - 21:35:29

Simo weź Ty Allienie odejdź :D, Ja na padzie 2:01:xxx

#1004 Sir Siekier

Sir Siekier

    Sir Siekier

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 2467 postów
  • Gadu-Gadu
  • PSNiderrorpl
  • Skąd:Crawley, UK

Napisano 24 wrzesień 2010 - 22:49:36

No to ja tez napisze swoje trzy grosze... zanim znowu znikne zatopion w grze.

Na padzie nie gralem wiec nie wiem. Na moim DFP jest dziwnie... kierownica ma bardzo maly skret nie wiem czy sie lapie w 180 nawet. Powoduje to ze nawet srednie zakrety mozesz pokonac z bardzo mala praca rak. Reakcje na ruch kierownicy jest natychmiastowy. Pedaly gazu i hamulca natomiast troche rozczarowuja... dzialaja prawie jak na padzie... albo sa on albo off.. nie ma nic pomiedzy, szkoda.

Gralem 2 godziny practice na bahraimie i powiem ze zmiana ustawien chodz mala powoduje zmiane w stylu jechania.

Wspomagacze, no TC musze miec wlaczone bo wowczas moge cisnac. Gdy bowiem nie mam tego to no jest ciezko. Gram poki co na ekspercie i na pierwsze kwalifikacje bylem 19.. mialem byc 21 taki byl ce. Wyscig dopiero przedemna.

Online, fajnie pomyslane do momentu startowania wszystko jest w miare ok... nie rozumiem po co mamy ta akcje z pitem. Mozna to bylo ustawic w menu party a nie juz w samej rozgrywce. Pozatym no cos z tym wyborem bolidu w online to kuleje... ja wybieram renowke bo byla wolna a koncze na tym ze jade lotusem. Dziwne. Ludzie online sa jacys dzicy, zderzaja sie elementy lataja i ogolnie dyskfalifikacja lezy gesto.

To w sumie tyle... Czekam na was z niecierpliwoscia. Natomiast jesli ktos chce poprobowac sie to zapraszam. pozdro.

fb.png<-- MALA LIGA - LTE - LIGA TO ELITA. dolacz do nas!


#1005 Fankis

Fankis

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 105 postów
  • Gadu-Gadu
  • PSNidFankis
  • Skąd:Bielsko-Biała

Napisano 24 wrzesień 2010 - 23:15:01

Witam.Formułka testowana juz była..dla kogoś kto mieszka w UK to polecam stronke Amazon.co.uk..

Zakupiłem Gierke we wtorek pre-ordera,.zapłaciłem 32 funty i wybrałem przesyłke 5-7 dni bo była za darmo..myśle a poczekam kilka dni,nie spieszy sie..pózniej żałowałem,że mogłem dołóżyc te 8 funtów i juz dziś zakupić w sklepiju i smigać a tak miałem date na 29 września do odbioru gierce..:(..co sie okazało...że przychodze do domu,a paczuszka już na mnie grzecznie czeka..haha..zwariowałem..Naprawde Amazon mnie zszokował..do 1 pażdziernika( wychodzi Fifa..:)bedzie męczona..gra jest fajna,ale jeszcze za mało pograłem by sie tutaj wypowiadać za bardzo....jutro coś panowie poćwicze i podłącze sie to pojezdzimy....choć na dwóch kółkach( sbk 09) napewno lepiej by mi poszło,ale damy rady..:)coś tam pokręcimy..pozdro dla wszytskich i do zobaczenia na zakrecie..:)



#1006 simon999

simon999

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 231 postów

Napisano 24 wrzesień 2010 - 23:16:41

Na padzie nie gralem wiec nie wiem. Na moim DFP jest dziwnie... kierownica ma bardzo maly skret nie wiem czy sie lapie w 180 nawet. Powoduje to ze nawet srednie zakrety mozesz pokonac z bardzo mala praca rak. Reakcje na ruch kierownicy jest natychmiastowy. Pedaly gazu i hamulca natomiast troche rozczarowuja... dzialaja prawie jak na padzie... albo sa on albo off.. nie ma nic pomiedzy, szkoda.

Zrob tak:
1. Po skalibrowaniu kiery w F1 wcisnij select+R2+prawy paddles, kiera przejdzie w 900*
2. Teraz idziesz w ustawienia i tam w advenced wheel setings i pierwsza opcje zaraz pod stering deadzone ustawiasz na 35-40.
3. Sprawdzasz jak sie jezdzi:)

BTW, jestem po qualu na sakhir w lotusie, P5:] Niestety w treningach dostalem jakas powalana kare -5 miejsc na starcie ciul wie za co:/
Nowy PB w lotusie: 1:57.6xx

Użytkownik simon999 edytował ten post 24 wrzesień 2010 - 23:19:34

Dołączona grafika

#1007 MilczaR-

MilczaR-

    Ostatni Sprawiedliwy

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1352 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 00:28:16

Pedaly gazu i hamulca natomiast troche rozczarowuja... dzialaja prawie jak na padzie... albo sa on albo off.. nie ma nic pomiedzy, szkoda.

Jak to nie "nic pomiędzy" na padzie? Piszesz o możliwości jechania/hamowania np. na pół gwizdka?

#1008 Sir Siekier

Sir Siekier

    Sir Siekier

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 2467 postów
  • Gadu-Gadu
  • PSNiderrorpl
  • Skąd:Crawley, UK

Napisano 25 wrzesień 2010 - 01:03:22

tak wlasnie o tym pisze...

simon jutro sprobuje...

fb.png<-- MALA LIGA - LTE - LIGA TO ELITA. dolacz do nas!


#1009 damianoo666

damianoo666

    Super Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 376 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 07:16:23

Sir Siekier wyłącz TCS i wciśnij gaz do oporu na pierwszym lepszym zakręcie, po chwili będziesz widział różnicę :biggrin:  simon999 ty to jesteś koks niezły, dla mnie takie czasy to kosmos :tongue:

#1010 Kuba_K_2

Kuba_K_2

    ┌╦╤─ - -

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 537 postów
  • Gadu-Gadu
  • PSNidKuba_K
  • Skąd:Kalisz

Napisano 25 wrzesień 2010 - 07:22:26

Napiszcie szczerze, czy gra jest naprawdę dobra, godna hype'u sprzed premiery? Czy to taki bardziej śmiech przez łzy, bo gra tania nie była i trzeba znaleźć jakieś pozytywy?

serverbanner_32504_32504_95916342.jpg


#1011 Borek

Borek

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 84 postów
  • Gadu-Gadu
  • PSNidBoratPL
  • Skąd:Bydgoszcz

Napisano 25 wrzesień 2010 - 07:24:32

Oj Panowie... ale mi podnosicie cisnienie :confused:
Ja dalej bez egzemplarza i w weekend nie pogram niestety az zal tylek sciska..

#1012 Sir Siekier

Sir Siekier

    Sir Siekier

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 2467 postów
  • Gadu-Gadu
  • PSNiderrorpl
  • Skąd:Crawley, UK

Napisano 25 wrzesień 2010 - 08:20:28

To jest r3 a nie r2.. i nie lubie tych 900 nawet bardzien niz tych 90... zrobilem jak mowiliscie... pierwszy zakret i ja prosto jade. co ja sie musialem nakrecic... zeby tak bylo np 200 to by bylo ok.

Jaka to jest bzdura.....

Robimy time triala tak, no i ladnie przejechalismy pobilismy ghosta i zrobilismy czas. Ten czas sie zapisuje u nas w osiagnieciach ale np juz nie znajdziemy siebie na leaderboard.... Powinienm zajac w swiatowym rankingu 500 ktores miejsce ale patrze a na 1:55:847 no nie ma nikogo... dziwne... no i nas czas sie nigdzie nie wyswietla poza tym gdy wybieramy time trail... Troche lipa..

Btw
ten czas uzyskalem na time trialu w Bahrainie :)

Użytkownik Sir Siekier edytował ten post 25 wrzesień 2010 - 08:36:23

fb.png<-- MALA LIGA - LTE - LIGA TO ELITA. dolacz do nas!


#1013 simon999

simon999

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 231 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 09:09:26

Sir to cos masz nie tak, ja jak tak ustawie to mam okolo 450* lock to lock. Oczywiscie mozna dalej krecic kiera ale i tak juz mocniej sie nie skreci:). Po pracy jeszcze raz dokladnie zerkne ustawienia mojego DFP i dokladnie napisze.
Jesli chodzi o pedala to nie wiem jakim cudem u Ciebie tak sie zachowuja, u mnie sa precyzyjne. Moze noga za ciezka?;)
Dołączona grafika

#1014 waco

waco
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 09:16:03

Ja nabylem wczoraj juz swoj angielski egzemplaż, morda cieszyla mi sie niezmiernie, zwlaszcza gdy dla tej gry wydalem prawie siedem stowek za kiere i stojak, muzyka kapitalna, oby gameplay wygladal tak jak tralier z poczatku gry to bedzie pozamiatane, weekend zapowiada sie FORMUŁOWO !!

#1015 Verbatimek

Verbatimek

    Super Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 277 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 09:22:44

Ale mi wszyscy ciśnienie podnosicie :confused:
Mi jak na złość kurier wczoraj dostarczył Wheel Stand Pro. Co z tego, jak nie mam ani kierownicy, ani gry :(
Mam nadzieję, że już nie będzie obsuwy z tą polską wersją, i we wtorek zobaczę kuriera z DFGT i F1 :)

#1016 Helion07

Helion07

    Super Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 388 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 09:27:17

Grając wczoraj wieczorem, zauważyłem coś dziwnego, np. podczas startu gdy gasną wszystkie czerwone światła zaczyna być odliczany jakiś czas,
a jeden z graczy rusza, reszta nie może dopiero po chwili ruszamy (chodzi o online)
Widziałem kolesia co ma już 50lvl i tylko jedną wygraną, gdzie najlepsza osoba z listy ma coś koło 280 i 33lvl (coś podobnego jak w BC2) pewnie go usuną.
Mam nadzieję, że te online nie będzie takie jak w F1CE gdzie rekord toru w multi wynosi 10sekund :/

#1017 GoldenEye

GoldenEye

    Super Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 287 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 09:51:57

Grając wczoraj wieczorem, zauważyłem coś dziwnego, np. podczas startu gdy gasną wszystkie czerwone światła zaczyna być odliczany jakiś czas,
a jeden z graczy rusza, reszta nie może dopiero po chwili ruszamy (chodzi o online)
Widziałem kolesia co ma już 50lvl i tylko jedną wygraną, gdzie najlepsza osoba z listy ma coś koło 280 i 33lvl (coś podobnego jak w BC2) pewnie go usuną.
Mam nadzieję, że te online nie będzie takie jak w F1CE gdzie rekord toru w multi wynosi 10sekund :/


Ja tak właśnie startuje :] nie wiem czemu


Na starcie musze powiedziec ze F1 2010 jest calkiem udana.
Z bugów uświadczyłem tylko w P1 gdy wszyscy nagle zjeżdżają i nie da się wjechać do garażu bo bolid leży na bolidzie i jest zator.
Druga sprawa nie wiem czy lotus jest taki słaby czy ja ale w karierze na Bahrajnie max czas to 1.59 a Melbourne 1.39 i choc bym chcial nic sie nie da wykręcić lepiej.
Kolejna sprawa to ustawienia w pełnym deszczu mogę grac na slickach i ustawieniu na dry. Oczywiście ja zmienialem na opony Wet ale AI chyba slickami cislo.
Multi player jest fajny tylko ze zależy z kim grasz, ja grałem quick mode na wszystkich torach. Najlepsze było Monaco (identycznie jak na gifie jednego z użytkowników forum)
Tak jak napisałem już wyżej w multi przeciwnicy potrafią wjechać ci w tył przy do hamowaniu i kompletnie rujnuje ci to szanse na 1 miejsce. Identycznie jest z kierowcami dublowanymi jak ktoś jest chamem to potrafi cie podhaczyć i po zabawie.(niby jest cos takiego że auto przeciwnika zmienia się w ghost ale nie zawsze)

I dołączam się do pytania czy da się skopiować ustawienia zawodnik z drużyny?? I jeszcze jedno pytanie w ustawieniach ręcznych bolidu + plus dociska skrzydło czy - bo nigdy nie jestem pewien (myślę że plus)

Użytkownik GoldenEye edytował ten post 25 wrzesień 2010 - 09:53:55

Dołączona grafika

Jeśli twój świat stał się inny, lepszy dzięki mojej pomocy nie krępuj się daj plusika.

#1018 keil

keil

    Beginner

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 710 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 10:39:47

kilka wrażeń z wieczorno-nocnej sesji (18-2)

na wstępie dodam iż jest to mój pierwszy kontakt z f1 na konsoli.

+początki są cholernie trudne, narazie jeżdżę z wspomagaczami bo inaczej to spin spin i koniec zabawy
+model jazdy w porządku czuć prędkość, dobrze się gra na kierownicy (zakręty,szykany)
+menu itp. to mix grida z dirtem- trochę drażni mnie znów "przyczepa" jako menu kariery
+grafika świetna, odwzorowanie torów jak dla mnie rewelacyjne
+świetna sprawa dla maniaków-długi weekend wyścigowy można śmiało grac jak nie ma akurat real wyścigu w ten weekend-emocje takie same :)

z minusów
-osławiony już pit bug zjeżdżasz jako pierwszy wyjeżdżasz 17ty i nic nie da się z tym zrobić wiec u bardziej nerwowych będą latać pady
-system kar chyba nie do końca dobry bo wala za byle co ;/,

ogólnie w mojej opinii gra bardziej dla zagorzałych fanów f1 niż ogólnie samochodówek.

a teraz wracam na tor ponieważ czeka mnie długa droga do satysfakcjonującej jazdy..
Pozdrawiam

#1019 lukaszasada

lukaszasada

    Super Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 464 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 11:12:01

W Bahrajnie osiągnąłem czas 1:54:278 w bolidzie McLaren'a. Tak poza tym na razie będę raczej jeździć tylko time triala bo chyba nie ma sensu zaczynać kariery z tymi bugami. Poczekamy zobaczymy.

#1020 cichy85c

cichy85c
  • Użytkownicy
  • 22 postów

Napisano 25 wrzesień 2010 - 11:49:54

Hej Patricko napisz pierwsze wrazenia z gry i oczywiscie jak jest z tymi bugami czy tak naprawde czesto  wystepuja i jak to ma sie do plynnej gry. pozdro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Font:
Arial | Calibri | Lucida Console | Verdana
 
Font Size:
9px | 10px | 11px | 12px | 10pt | 12pt
 
Color: